تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان

ماکروویو یکی از لوازم برقی پرکاربرد در منازل است. همه ما می‌دانیم هر چقدر هم از یک وسیله برقی به خوبی مراقبت کنیم باز هم امکان خرابی آن وجود دارد. اگر می‌خواهید ماکروویو به درستی عیب‌یابی شود و با مناسب‌ترین هزینه بتوانید آن را تعمیر کنید باید یک تعمیرگاه معتبر انتخاب کنید. این مطلب راهنمای کاملی برای تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان است.

برای مشاوره و سفارش تعمیر ماکروویو الجی در کرمان با شماره 09136363021 تماس بگیرید.
تعمیر ماکروفر و ماکروویو الجی در کرمان

ایرادات متداول در تعمیرات ماکروویو چیست؟

این روزها که اکثر افراد پرمشغله هستند، زندگی بدون ماکروویو سخت است. استفاده گسترده از ماکروویو موجب خراب شدن قطعات آن می‌شود. با توجه به اینکه با هر خرابی نمی‌توانیم وسیله برقی را کنار بگذاریم باید به فکر تعمیر و عیب‌یابی آن باشیم. در صورت بروز هر کدام از ایرادات زیر می‌توانید برای تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان اقدام نمایید.

1. استهلاک قفل درب

درب ماکروویو از یک قلاب و فنر تشکیل شده که آسیب و خرابی آن مانعی برای کارکردن ماکروویو است. خرابی درب باعث می‌شود پیام روشن شدن ماکروویو به برد ارسال نشود و دستگاه خاموش باشد. برای تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان اجزای قفل درب و قسمت داخلی آن توسط تعمیرکاران حرفه‌ای بررسی می‌شود و در صورت نیاز فنر یا قلاب تعمیر می‌شوند.

2. خراب شدن صفحه لمسی ماکروویو

یکی از مشکلاتی که برای ماکروویو پیش می‌آید خراب شدن و کار نکردن صفحه لمسی آن است. ممکن است در اثر استفاده نادرست یا ضربه محکم، صفحه لمسی ماکروویو دچار خرابی و آسیب شود و دیگر امکان استفاده از آن فراهم نباشد.
برخی از افراد با کارنکردن ماکروویو گمان می‌کنند اتصالات دستگاه خراب شده یا اینکه موتور آن از کار افتاده است. در حالی که ممکن است خراب شدن صفحه لمسی علت کار نکردن یا گرم نشدن غذا باشد. این ایراد به‌راحتی و با صرف هزینه کمی رفع می‌شود؛ به شرطی که ماکروویو را به دست تعمیرکار حرفه‌ای و کاربلد بسپارید.
دقت داشته باشید تشخیص دلیل خرابی ماکروویو کار افراد عادی نیست و حتما باید تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان را به کسی بسپارید که ایرادات را به خوبی تشخیص دهد و بتواند تعمیر را به درستی انجام دهد.

3. علت روشن نشدن ماکروویو

یکی از متداول‌ترین ایرادات ماکروویو روشن نشدن آن است. برای روشن نشدن ماکروویو یک علت مشخص وجود ندارد؛ بلکه ممکن است هر کدام از موارد زیر منجر به روشن نشدن ماکروویو شود.

  • خرابی میکروسوئیچ ماکروویو
  • خرابی فیوزهای ماکروویو
  • خراب شدن کنترل پنل ماکروویو
  • خراب شدن دوشاخه و قطع اتصال آن به برق

در صورتی که برای تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان به یک مرکز معتبر مراجعه کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که تکنسین‌های حرفه‌ای تمام این موارد را به دقت بررسی می‌کنند.

4. خراب شدن برد ماکروویو

خراب شدن برد ماکروویو به ندرت اتفاق می‌افتد. اما در صورتی که برد آسیب ببیند، برنامه‌ها به درستی اجرا نمی‌شوند و دستگاه قابلیت خود را از دست می‌دهد. در برخی از موارد برد قابلیت تعمیر دارد، اما ممکن است سوختن یا ایرادات دیگر منجر به نیاز به تعویض برد شود.

5. جرقه زدن ماکروویو

جرقه زدن ماکروویو اتفاق ساده‌ای نیست که به راحتی از کنار آن بگذرید. اگر با این اتفاق مواجه شدید، لازم است فورا ماکروویو را خاموش کنید و از خدمات تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان استفاده کنید. جرقه زدن ماکروویو دلایل مختلفی دارد؛ اما یکی از مهم‌ترین دلایل آن سوختن دیود است.

دیود یکی از اجزای ماکروویو است که منجر به بالابردن ولتاژ می‌شود و انرژی الکتریکی مورد نیاز مگنترون را تامین می‌کند تا غذا گرم شود. در صورتی که دیود آسیب بینید، مگنترون نمی‌تواند ولتاژ کافی دریافت کند و لازم است برای تعمیر آن به دنبال نمایندگی تعمیرات ال جی در کرمان باشید.

6. خراب شدن مگنترون

مگنترون یکی از قطعات ماکروویو است که وظیفه آن تولید فرکانس برای ایجاد حرارت در ماکروویو است. با سوختن یا خراب شدن ماکروویو گرمایی تولید نمی‌شود و دستگاه روشن نمی‌شود. بهتر است بدانید مگنترون قابلیت تعمیر ندارد و در صورت سوختن باید تعویض شود.

تعمیر ماکروفر ال جی در کرمان

7. خراب شدن ترانس ماکروویو

خراب شدن ترانس ولتاژ یکی دیگر از ایراداتی است که باعث می‌شود غذا داخل ماکروویو گرم نشود. ترانس ماکروویو برق 220 ولت را به 2200 تبدیل می‌کند تا غذا گرم شود. با آسیب ترانس در ماکروویو یک قوس الکتریکی ایجاد می‌شود و عملکرد دستگاه مختل می‌شود.
نشانه‌های خراب شدن و ایراد ترانس ماکروویو شامل موارد زیر است:

  1. دودکردن ماکروویو
  2. ایجاد سر و صدای اضافی از ماکروویو
  3. عدم ایجاد حرارت مناسب در ماکروویو

با توجه به اینکه ولتاژ داخل ماکروویو زیاد است، باید تعمیر ماکروویو و ماکروفر را یک نمایندگی معتبر و باسابقه بسپارید.

8. خاموش نشدن ماکروویو

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از استفاده از ماکروویو نتوانید آن را خاموش کنید. در این مواقع تایمر کار نمی‌کند، دستگاه همچنان روشن می‌ماند و شما مجبور می‌شوید برای خاموش کردن دستگاه آن را از برق بکشید.
این مشکل دلایل متعددی دارد؛ به طور مثال ممکن است برد دستگاه خراب شده باشد و زمان بندی‌های دستگاه را مختل کند یا اینکه تایمر خراب شده باشد. با تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان توسط تعمیرکاران حرفه‌ای که از قطعات جانبی اصل استفاده می‌کنند می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

9. عدم چرخش سینی ماکروویو

ماکروویو یک سینی چرخان دارد که توسط موتوری که زیر آن قرار گرفته به حرکت در می‌آید و تمام قسمت‌های غذا را گرم یا برشته می‌کند.
اگر سینی چرخان ماکروویو به حرکت درنیاید به احتمال زیاد موتور آن سوخته یا فرسوده شده است. البته لازم نیست نگران باشید، چون تعویض موتور چرخان به سادگی صورت می‌گیرد و هزینه زیادی ندارد. اما ممکن است موتور خراب نباشد و دلیل نچرخیدن سینی، برد کنترل باشد. در این وضعیت لازم است پنل کنترل ماکروویو بررسی تعمیر شود.

10. سر و صدای غیر عادی ماکروویو

ماکروویو در حالت عادی هیچ سر و صدایی ندارد و بدون مشکل کار می‌کند. در صورتی که موقع روشن کردن یا حین پخت غذا متوجه شدید دستگاه سر و صدا می‌‌کند یا صفحه آن در حال لرزش است باید هر چه سریع‌تر برای تعمیر ماکروویو اقدام کنید. در این وضعیت تعمیرکار کوپلر و غلتک را بررسی می‌کند تا متوجه ایراد و نقص فنی آن‌ها شود. حتی ممکن است دیود ولتاژ بالا باشد یا فن خنک کننده دچار ایراد شده باشد و ماکروویو هنگام روشن شدن سر و صدا کند. 

برای ثبت سفارش تعمیر ماکروفر الجی در کرمان با شماره 09136363021 تماس بگیرید.

چرا از خدمات تعمیر ماکروفر در محل استفاده کنیم؟

خدمات تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان در محل مزایای متعددی دارد و یک انتخاب منطقی است.
اولین مزیت آن این است که نیازی به حمل و نقل ماکروویو پیدا نمی‌کنید و احتمال اینکه با آسیب‌هایی نظیر شکستن شیشه، درب یا سینی ماکروویو مواجه شوید کمتر می‌شود. همچنین وزن بالای ماکروویو برای حمل و نقل موجب زحمت و سختی شما می‌شود.
اما اگر برای تعمیر ماکروفر ال جی در کرمان از خدمات یک نمایندگی معتبر کمک بخواهید می‌توانید امکانات نمایندگی را به منزل خود بیاورید.
شما می‌توانید زمان حضور تعمیرکار در منزل را تعیین کنید. انعطاف پذیری و هماهنگ کردن زمان حضور در منزل به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی به کارهای خود برسید. از طرف دیگر شما می‌توانید تمام مراحل عیب‌بایی و تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان را ببینید و در نهایت بعد از امتحان کردن دستگاه آن را تحویل بگیرید.
البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که ممکن است تکنسینی که در محل حاضر می‌شود، تشخیص دهد ایرات ماکروویو در همان زمان رفع نمی‌شود و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه دارد که در این صورت باید کمی صبر و حوصله داشته باشید و ماکروویو را به تعمیرکار بسپارید تا بعد از درست کردن آن را به شما تحویل دهد.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر و ماکروویو ال جی در کرمان

خدمات فنی همت نمایندگی تعمیرات ال جی در کرمان، از شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 تا 20 آماده پاسخگویی به سوالات شما و ثبت سفارشات است. تعمیرکاران حرفه‌ای و ماهر این مجموعه تعمیر انواع ساید بای ساید، پکیج، ماکروویو و برد سایر لوازم خانگی را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند و هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای از شما دریافت می‌کند.

هزینه تعمیرات ماکروفر و ماکروویو ال جی در کرمان

قیمت تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان بستگی به نوع ایراد یا نیاز دستگاه به تعویض قطعه دارد و ثابت نیست. می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که قیمت گذاری و پشتیبانی تعمیرات ماکروویو در خدمات فنی همت کاملا منصفانه و مناسب است.
تعمیرکاران این مجموعه زمان حضور در منزل را با شما هماهنگ می‌کنند و مشاوره‌های دقیقی در اختیار شما قرار می‌دهند.

ماکروویو هم مانند هر وسیله برقی دیگر بعد از مدتی خراب می‌شود و به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. برای اینکه عیب‌یابی ماکروویو به درستی انجام شود و در کوتاه‌ترین زمان بتوانید آن را تحویل بگیرید باید به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر مراجعه کنید.
در این مطلب سعی کردیم راهنمای کاملی درباره تعمیر ماکروویو و ماکروفر ال جی در کرمان در اختیار شما قرار دهیم و شما را با ایرادات متداولی که در عملکرد ماکروویو ایجاد می‌شود آشنا کنیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد و بتوانید از بهترین خدمات تعمیر استفاده کنید.