تعمیر یخچال و ساید ال جی در کرمان

ال جی (LG) یک کمپانی معرف و مستقر در کره‌ جنوبی است که به‌طور تخصصی از سال 1958 تا به امروز در زمینه‌ی تولید لوازم الکترونیکی مانند یخچال و فریزر، ماشین‌لباسشویی، تلویزیون و… فعالیت دارد. امروزه یخچال‌ های ال جی در بالاترین رتبه‌بندی قرار می‌گیرند و به‌دلیل تنوع گسترده‌ای که در محصولات‌ وجود دارد مانند یخچال ساید، فریزر بالا، یخچال تک درب و… توانسته است کلیه سلیقه‌ها را راضی نگه دارد.
با این‌حال این محصول ال‌جی نیز مانند سایر لوازم الکترونیکی یا خانگی دیگر این برند نیاز به تعمیر و مراجعه به نمایندگی معتبر و تعمیرکار حرفه‌ای دارد. بنابراین اگر در کرمان و اطرف آن زندگی می‌کنید و یکی از دغدغه‌های‌تان تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان است، نگران نباشید. زیرا در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کاربردی را از نگهداری ساید تا تعمیر یخچال در کرمان را در اختیارتان بگذاریم.

تعمیر یخچال ساید الجی در کرمان

برای مشاوره و رزرو نوبت تماس بگیرید
تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان

عیب یابی یخچال ساید ال جی

اولین قدم در تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان این است که بدانید آیا یخچال‌تان نیاز به تعمیر دارد یا فقط تنظیمات آن دچار اشکال شده است. براساس تجربه نمایندگی تعمیرات الجی در کرمان و همچنین تعمیرکاران یخچال ساید در کرمان، مهم‌ترین عواملی که خبر از خراب شدن یخچال ساید ال جی می‌دهند، عبارتند از:

  1.  از کار افتادن موتور یا کمپرسور
  2. سروصدای بسیار زیاد از موتور در هنگام کار کردن یخچال
  3. عدم خنک بودن داخل یخچال یا فریزر
  4. برفک زدن قسمت فریزر
  5. یخ زدن مواد داخل یخچال
  6. داغ کردن دیواره‌های یخچال ساید
  7. نشت آب از بدنه یخچال-فریزر یا قسمت آب سرد‌کن
  8. از کار افتادن حالت اتوماتیک (یخچال یک‌سره کار می‌کند)
  9. ایجاد بوی نامطبوع در داخل یخچال فریزر
  10. مشکلات مربوط به درب یخچال یا فریزر مانند بسته نشدن کامل درب، خراب شدن نوار دور درب ساید و…
  11. عدم روشن شدن یخچال – فریزر
  12. از کار افتادن صفحه نمایشگر
  13. افزایش مصرف برق به دلیل بالا رفتن مصرف آمپر یخچال

یکی از مزیت‌های علت‌یابی و تعمیر یخچال ساید ال جی این است که روی صفحه نمایشگر یخچال با حروف انگلیسی کدهایی را نشان می‌دهند که براساس هر کدام از آن‌ها می‌توانید از علت پیغام و خرابی با خبر شوید. از رایج‌ترین کد‌های خطا در تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شماره
کد خطا
نوع خطا
1
EFF
فن فریزر
2
ERF
فن یخچال
3
EIF
فن یخ ساز
4
ECF
فن کندانسور
5
ERS
سنسور یخچال
6
EFS
سنسور فریزر
7
DHR
اختلال در هیتر دیفراست یخچال
8
DHF
اختلال در هیتر دیفراست فریزر
9
ECO
خطای ارتباطی نمایشگر

خدمات تعمیر یخچال ساید در کرمان ال جی

خدمات تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان از جانمایی درست شروع می‌شود تا تعویض کامل موتور با قطعات اصلی و اورجینال. گاهی اوقات مشکلات یخچال ساید تنها به علت قرار گرفتن در محیط مرطوب، عدم فضا برای جریان هوا و همچنین تراز نبودن رخ می‌دهد. به همین خاطر بیشتر تعمیرکاران در مرحله‌ی اول عیب‌یابی ابتدا مکانی که یخچال ساید ال‌جی قرار گرفته است را بررسی می‌کنند. سپس به دنبال احتمال‌های ضعیف‌تر مانند خرابی لاستیک دور درب رفته و در آخر به بررسی قطعات اصلی مانند ترموستات و موتور می‌پردازند.

یخچال ساید بای ساید ال جی

عمدتاً تکنسین‌های تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان به‌دلیل بهره‌مندی از سال‌ها تجربه بعد از عیب‌یابی اولیه، اگر قطعه‌ای نیاز به تعمیر داشته باشد، آن را براساس مهارت خود راه‌اندازی می‌کنند. با این‌حال اگر این قطعه‌ مصرفی باشد یا به هیچ عنوان تعمیر نشود باید با قطعه‌ی اصلی جایگزین شود. توجه داشته باشید که جایگزین شدن قطعه‌ی معیوب با قطعه‌ی اورجینال باعث می‎‌شود تا یخچال مانند روز اول عالی کار کند، اما اگر از قطعات غیراصلی و ارزان استفاده کنید، انتظار کارآیی طولانی مدت از یخچال‌تان نباید داشته باشید.

روش های تعمیر یخچال ساید در کرمان

به‌طورکلی روش های تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان از درخواست سفارش مشتری شروع می‌شود. عمدتاً مراکز مجاز و معتبر با ارسال تعمیرکار در محل، عیب‌یابی‌های اولیه را انجام می‌دهند. سپس براساس تشخیص تعمیرکار، یخچال به تعمیرگاه ارسال می‌شود. پس از ارسال یخچال به تعمیرگاه معمولاً بررسی دقیق‌تر و برای یافتن قطعه معیوب انجام می‌شود.

  • عیب‌یابی اولیه و ارسال یخچال به تعمیرگاه
  • بررسی قطعات و در صورت معیوب بودن تعمیر آن
  • تعویض قطعات غیر قابل تعمیر مانند تعویض صفحه تریزون، ترموستات، کمپرسور، فن کندانسور و…
  •  برطرف کردن نشتی یخچال
  • پر کردن شارژ گاز یخچال
  • رگلاژ درب‌های یخچال ساید
  • تعمیر و تعویض مشکلات نمایشگر یخچال ساید

قیمت تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان

قیمت تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان به‌عنوان مختلفی از جمله نرخ‌گذاری اتحادیه بستگی دارد و به‌‎طور دقیق قابل ذکر نیست. در واقع برای اطلاع از قیمت تعمیر، یخچال ساید باید توسط یک کارشناس بررسی شود و پس از علت‌یابی قیمت دقیق آن قابل محاسبه است. از عوامل بسیار مهمی که در قیمت تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرمان تاثیرگذار است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هزینه‌ی ایاب و ذهاب و عیب‌یابی
  2. نوع قطعه‌ی آسیب دیده و میزان سختی برطرف کردن آن
  3. نوع قطعه‌ی مورد استفاده توسط تعمیرکار (اصلی یا غیراصلی)
  4. نوع تعمیرات مانند شارژ گاز یخچال یا تعمیر رگلاژ یا لولای درب و…
  5. مدت زمان گارانتی یخچال

سؤالات متدوال تعمیر یخچال ساید الجی در کرمان

1. عمر مفید یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی چقدر است؟

به طور میانگین انتظار می‌رود که یخچال فریزرهای این برند بین 10 تا 15 سال عمر مفید داشته باشند.

2. بیشترین عیب در ساید بای سایدهای ال جی کدامند؟

آب‌بندی‌های معیوب یا به عبارت دیگر نشتی یکی از بیشترین مشکلات دستگاه ال جی است. نشانه آن هم به به این صورت است که دستگاه کار می‌کند ولی سرمایش وجود ندارد و در دستگاه‌های الجی احتمال خیلی زیادی وجود دارد که موتور دستگاه شما دچار مشکل بشود.

۳. آیا ساید بای سایدهای الجی، دستگاه‌های خوبی هستند؟

به طورکلی الجی یکی از معروف‌ترین برندهای یخچال و فریزر است. این باعث می‌شود که ال جی به شهرت برندشان به نسبت سودی که بدست می‌آورند اهمیت بیشتری قائل شود. بدین صورت یکی از بهترین برندهای هستند که با توجه به بازار امروز ایران و با قدرت خرید و همچنین قطعات جانبی موجود، در بازار یافت می‌شود.

جمع بندی

 یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران یخچال و فریزر بهره‌مندی از تعمیرات تخصصی و معتبر است. بنابراین اگر به دنبال مرکزی معتبر در زمینه‌ی تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان هستید باید قبل از سپردن کالای‌تان به دست تعمیرکاران برخی از نکات را حتماً مدنظر قرار دهید.

  • مجوز و بیمه داشتن تعمیرگاه یخچال ساید ال جی در کرمان
  • داشتن سربرگ و فاکتور با مهر تعمیرگاه
  • بهره‌مندی از تکنسین‌های حرفه‌ای و آموزش دیده
  • ارائه قطعات فابریک و اصلی
  • ارائه ضمانت‌نامه پس از تعمیر یخچال ساید در کرمان
  • ارائه مشاوره رایگان زیر نظر متخصصین تعمیرگاه

عمدتاً یخچال های ساید ال جی دارای عمری بین 17 تا 20 سال هستند با این‌حال برای این‌که این وسیله‌ی ضروری همیشه عالی کار کند، بهتر است هر چند وقت یک‌بار آن را زیرنظر تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیر یخچال ساید ال جی در کرمان سرویس کنید. این کار باعث جلوگیری از خرابی‌ و مشکلات جدی‌تر خواهد شد.